در طول زمان و مطالعه مکرر گرامر در طی چند ماه شما می خواهید بتوانید با شرکای تجاری خود صحبت کنید و بدون استفاده از فرهنگ لغت به سرعت با کلماتی که می دانید و مطالعه می کنید جمله سازی کنید و در نتیجه سریعتر منظور خود را بیان کنید؟ در طی تنها چند هفته می توانید صحبت های کوچکی در مورد موضوعات مشترک همچون هواشناسی، گردشگری، ورزش و غیره با انگلیسی زبانان بومی انجام دهید.

اما کلاس های معلم خصوصی انگلیسی می تواند رشته موثر تری برای سطح شما باشد. شاید از خود پرسیده باشید که بعد از گذشت تنها ماه یادگیری زبان انگلیسی، می خواهم در امتحان های بین المللی تمریناتی را برای موفقیت در آن ها انجام دهم تا نمره خوبی کسب کنم تا بتوانم متقاضی شوم و در دانشگاه های شناخته شده پذیرفته شوم و یا حتی یک مدرک بین المللی زبان انگلیسی داشته باشم و منظور خود را به صورت روان تر و بهتری بیان کنم.

در حین تمرین زمان ها و افعال اهداف خود را بلندپروازانه جلوه دهید، اما در عین حال واقع بین باشید. اگر روزانه حدود 8 ساعت کار می کنید حدود 5 ساعت در روز برای یادگیری زبان انگلیسی صرف نکنید. بر هم زدن هرگز به نتایج بالایی منجر نمی شود. در عوض یک برنامه یادگیری متعادل را بیاندیشید و از کوچک شروع کنید تا بتوانید به تدریج و با کیفیت بیشتری پیشرفت داشته باشید.

در عین حال می توانید به صورت مکرر اما مرتبا یاد بگیرید که در حقیقت تمرین های روزانه برای مهارت زبان شما مهم است. حتی اگر فقط سی دقیقه برای آن وقت بگذارید، به جای 3  ساعت بهتر از هیچ چیز است و می توانید با داشتن یک برنامه مطالعاتی به شکل بهتری پیش بروید و تمرینات لازم خود را انجام دهید.

آیا دوست دارید انگلیسی را با یک مدرس یاد بگیرید یا تحصیل در کلاس های گروهی را ترجیح می دهید؟ در بالا به آن اشاره کرده ایم و  روش های مختلفی برای یادگیری یک زبان وجود دارد. فقط بدانید چه چیزی برای شما بهتر است، به اهداف خود متعهد بمانید و تمرین کردن زبان انگلیسی را هیچ وقت فراموش نکنید تا بتوانید این زبان را به خوبی بیاموزید و از آن استفاده نمایید و صحبت کردن یکی از بخش های هدف شما در زبان خواهد بود.

تنس ها یکی از بخش های مهم گرامر انگلیسی شما است. همه چیز به اهداف شما بستگی دارد. وقتی صحبت از سفر یا سفرهای کاری به کشور دیگری می شود، صحبت روان و با تلفظ خوب مطمئنا مفید خواهد بود. اگر می خواهید در کشور های انگلیسی زبان با افراد بومی مکالمه کنید، بهبود نوشتن شما (Writing) به شما کمک می کند تا بتوانید قبل از صحبت کردن به خوبی خود را با ساختار ها و عبارت های گوناگون آشنا کنید تا در هنگام استفاده از زبان دچار استرس نشوید و بتونید به آسانی جمله سازی را انجام دهید.

بنابراین چگونه می توان زبان انگلیسی را به طور مؤثر مطالعه کنید یک سوال جالب و پر تکرار می شود که هر صورت، حفظ تعادل بین این چهار مهارت اصلی هنگام مطالعه مهم است. مهارت داشتن در تنها یکی از آنها برای داشتن مهارت خوب در یک زبان کافی نیست.

در حین سبک آموزشی می توانید یادداشت های خود را مرور کنید. قبل از اینکه بتوانید ماهرانه بنویسید، باید خوب بخوانید یا به عبارت دیگر ریدینگ را بیشتر تمرین کنید. از طرف دیگر، برای پاسخگویی با سهولت بیشتر و تلفظ صحیح، لازم است بتوانید جانشینی کلماتی را که می شنوید تشخیص دهید و همچنین آن ها را درک کنید.

در پیش رو داشتن مطالب و تمرینات و استفاده از practice methodsهمانطور که مشاهده می کنید و اشاره شده است هر مهارت یا اسکیل به مهارت دیگری بستگی دارد و می تواند تاثیر گذار باشد. بنابراین بهترین راه برای یادگیری یک زبان ایجاد، داشتن یک برنامه یادگیری متعادل است.

به عنوان مثال، شما می توانید انگلیسی را با فیلم هایی با آموزش زیرنویس همزمان گوش دادن و خواندن را نیز در همان زمان یاد بگیرید. همچنین می توانید به طور مرتب کتاب های گوناگون را بخوانید یا به پادکست ها گوش دهید و سپس زمانی را صرف مرور review نکات کنید.